zaterdag 11 oktober 2014

Owl phone case



 A few year ago I made a self-designed phone case. A great success, I can say. Several of these owl phone cases are sold in multiple colours.
 An enthusiastic purchaser, from a few years ago, approached me again to order kind of a similar case. What a great honor!
 After we discussed the colours, I had a lot of fun to make this classic owl phone case again. I was for sure a few years ago that I made the last owl phone case. I wish the purchaser as much as fun as with the previous!

***

Een aantal jaar geleden maakte ik een zelf ontworpen telefoonhoesje. Een groot succes, al zeg ik het zelf, meerdere hiervan zijn in diverse kleuren verkocht.
Een enthousiaste koopster van een aantal jaar gelden was haar hoesje kwijt geraakt en benaderde mij opnieuw om een soort gelijk hoesje te bestellen. Wat een eer!
Nadat we kleuren hadden afgestemd, heb ik met heel veel plezier deze klassieker die al een aantal jaar mee gaat, weer eens gehaakt. Ik heb er enorm veel plezier aan beleeft deze weer eens te haken. De koopster wens ik net zo veel plezier met dit hoesje toe als met de vorige!




Have a nice week!

JoyJonne Hooks