zondag 13 januari 2013

Strijkkralen (hert & kaart)/ Colourful beads (deer & card)

Lezers en lezeressen, mijn eerste blog post van 2013 is weer een feit! Ik ben met een aantal grote haak projecten bezig en daarom schiet het er een beetje bij in om wat kleinere projectjes te doen. Maar gister avond moest ik toch wat creativiteit kwijt en wel met strijkkralen!



Aller eerst dit hert waar die je zowel kan inlijsten of op een schrift o.i.d. kan plakken. Origineel is het volgens mij een ketting, maar daar vind ik hem persoonlijk wat groot voor. Heb je nog meer leuke idee├źn wat je er mee kan doen. Laat het me weten!

Dear readers, my first blog post of 2013 is a fact again! I am busy with a few big crochet projects and that's why I have not many time left for other small projects. But yesterday I really had to do something with my creativity, so I made some stuff with colourful Hama beads.

First of all this lovely deer. You can frame it or glue it on a notebook, or something like that. Original it is a necklace I guess, but in my opinion it is quite big for a necklace. If you have other creative ideas what I could do with this deer, let me know!


 En nog een last minute kaartje voor iemand die jarig is, is in een hand omdraai gemaakt en zo geef je een kaart een creatief en persoonlijk tintje.

And I made a last minute card. It is made in a second, so make your own creative cards like this!


You can find the original of the deer here and the original of the cupcakes here.


I hope I could inspire you, have fun!

11 opmerkingen:

  1. Sjeeeee dat rendier uit strijkkralen!Love it!!!Weet je nu dat ik hierdoor ontzettende spijt heb dat ik mijn hele zwik strijkkralen van de kids met houders voor iets dergelijks op te maken heb verkocht voor zo goed als niets op een rommelmarkt 1 1/2 jaar geleden!...snik,snik,zo zie je maar weer....dit is ECHT heel leuk NIET alleen voor kids dus!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahh, wat jammer dat je ze allemaal verkocht hebt! Gelukkig liggen er nog zat in de winkel ;)
      Liefs,
      JoyJonne Hooks

      Verwijderen
  2. Using those beads for a card is a brilliant idea!! Thanks for sharing with my NO RULES Weekend Blog Party :)

    Paula
    lifeasweknowitbypaula.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! I love to share my inspiration, so that's not a problem. Thank you for hosting the link-party.
      Lot's of love,
      JoyJonne Hooks

      Verwijderen
  3. So much fun, and can't wait to see what the big crochet projects are! Thanks so much for sharing on Craft Schooling sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks for you comment. I hope I can show the big project soon... Keep following and you will see.
      Lot's of love,
      JoyJonne Hooks

      Verwijderen
  4. ha :-) zie zoveel leuks hier op je blog dat ik meteen maar lid ben geworden !! liefs, Ellen
    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom, en bedankt voor je leuke reactie.
      Liefs,
      JoyJonne Hooks

      Verwijderen
  5. So lovely! And using them to decorate cards is a great idea. I've featured these at this week's party - stop by & grab a Featured On button. Thanks for linking to Craftastic Monday at Sew Can Do:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yeah, I love to be featured!! Thanks.
      Lot's of love,
      JoyJonne Hooks

      Verwijderen
  6. Wat een geweldig idee! Heb juist deze week ook dank zij jou strijkkralen kaarten gemaakt. Hoop ze binnenkort op mijn blog te posten en jou erbij te vermelden.
    Ook je herten zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen